laupäev, november 26, 2005

Mul on täna sünnipäev!

Täna hommikul ärkasin selle peale, et isa laulis mulle sünnipäevalaulu ja ema seisis küünaldega tordiga kõrval. Loomulikult sain ma soovida ja küünlad ära puhuda. See oli muuseas trühvlikook šokolaadipuruga ja otseloomulikult lendas enamus sellest purust minu voodisse ja tuppa laiali. Peale selle andsid vanemad mulle ka Kalevi šokolaaditahvli, sest nendega võib ju võita. Ja ma võitsingi! Tuli välja, et ema-isa kaasabil oli saanud tavalisest šokolaadist ühtäkki võidušokolaad:D Väga kaval:)

Väga mõnus oli üle mitme aasta jälle sünnipäevahommikul kodus olla. See on ka hästi lahe, et tegelikult olengi laupäeval sündinud, nii et tänane on ka selles suhtes eriline:)

Hommikul aknast välja vaadates nägin laia lund, mis taevast alla sadas ja sajab ta seal väljas siiamaani. Ma iga kord tahan, et mu sünnipäeval lumi maas oleks ja täna ongi! Käisime Tommyga ja maitsesime värske lume kohe ära ka. Väga maitsev oli.

Eile tähistasin töö juures pisikese kringlisöömisega uue aasta lisandumist ette ära, täna ja homme jätkan pidustusi kodus. Eile õhtul käisin ka vanaema juures ja kahekesi tegime tänaseks tordipõhjad valmis.

Palju õnne mulle;)

Comments

4 Comments:

arvas, et... Blogger Jüri

Palju õnne sulle!

26/11/05 3:53 PM  
arvas, et... Blogger Heli Künnapas

Vana õe poolt ka maailma suurimad ja parimad õnnesoovid ! :)

26/11/05 7:45 PM  
arvas, et... Blogger Eve

aitäh:)

26/11/05 9:25 PM  
arvas, et... Blogger Karin

hästi palju õnne ka minu poolt :)

27/11/05 1:16 PM  

Postita kommentaar

<< Home