reede, november 02, 2007

Jälle tööst...

Minu ettepanek seoses selle nädala sündmustega meie majas on keelata sarnase näoga ja samasuguste nimedega inimestel ühes majas (või – kehvemal juhul – ühes organisatsioonis) töötamine. Kui on juba 1 Juku, siis järgmine Juku saab kohe automaatselt eitava vastuse! Põhjuseid selleks on 2:

Põhjus nr.1
Ühe tootega seoses on vaja testida seadmeid. Tavaliselt ma seadmete ja testijatega ei suhtle, sest minu toodete juures on seda siiani teinud tootemaja inimesed, sel korral suhtlesin. Läksin siis kenasti kabinetti, kus õige inimene töötas (ukse peal oli veel tema nimi ka!), panin seadme ta lauale ja ütlesin, et sedasama olekski vaja testida (või midagi sarnast...). Ja siis ta vaatas mulle pisut üllatunud ilmel otsa, näitas näpuga mu selja taha ja ütles, et sa vist tulid ikka tema juurde... Ja kujutad ette, seal oli täpselt samasugune mees! (vähemalt minu jaoks on nad täpselt ühte nägu, teised seda sarnasust millegipärast ei näe...) Punastasin ilmselt päris kõvasti, piinlik oli küll:D
Järgmistel kordadel jätsin lihtsalt meelde kus kumbki istus ja et otseistujal pole prille, teisel on. Rohkem pole neid (vähemalt nende enda toas) segi ajanud:)

Põhjus nr.2
Tõime McDonalds’ist süüa ja mina maksin. Pärast saatsin mailiga kõigile arved laiali. Mõne ajapärast tuli üks töökaaslane minu juurde ja küsis niimoodi hästi rahulikult ja kerge muigega – kellele sa Olga arve saatsid? Vastasin automaatselt selle Olga perekonnanime, kellele saatsin ja kui selle välja ütelnud olin, tuli meelde, millega SEE Olga tegeleb ja et ta pole üldse meie osakonnast! Saatsin talle kiirelt uue e-maili ja vabandasin, et läks kogemata valele inimesele. Loodetavasti pole temaga lähitulevikus suhelda vaja...

Aga muidu on töö juures lahe – reedel vaatasime Madise India pilte ja sõime Indiast toodud India pähkleid ja ta enda käega korjatud kookospähklit (mille avamine ja avastamine oli üle keskmise pikk protsess:D). Hästi lahe oli ja selle jutu järgi tundus India koht, kuhu nüüd isegi tahaks minna...


Ahjaa, täna on hingedepäev - bussiga sõites oli nii ilus vaadata, et surnuaias nii palju küünlaid põles - inimesed on endiselt head ja hoolivad neist, keda enam pole. See on ilus:)