neljapäev, oktoober 25, 2007

Tööst...

Teisipäeval ootasin nagu hambaarsti ukse taga kõnet, mille tulemusena oleksin pidanud oma tehtud tööst tähtsamatele inimestele rääkima. Ootasin ja ootasin... ja kui ette hoiatatud ajavahemik läbi sai ja enam ootama ei pidanud sain teada, et polekski pidanud ootama. Seda sellepärast et samale seltskonnale järgmisel päeval nagunii vaja sama teemat vaja tutvustada ja 2 korda sama asja arutada pole mõtet. Ja ma pidin ootama ja pabistama!

Kolmapäeval pidi siis meie teema arutlusel olema. Kõik oli varem teada ja süsteem ka paigas: mina tegin kokkuvõtted ja andsin need inimestele, kellega koos teemat esitlema pidime. Neist üks pidi rääkimise enda peale võtma ja minu ülesandeks oleks olnud tekkinud küsimustele vastamine ja selgitamine. Kõik see oli nädal aega enne teada ja ma olin asjaga rahul, sest saatsin materjalid mitu päeva varem ära. Kolmapäeva hommikul oli ka kõik veel hästi... ja kell 11 sain teada, et meie ettekande tegija on haige ja ei tulegi üldse! Ma ei olnud üldse arvestanud võimalusega, et peaksin ise rääkima ja veel vähem olin midagi korralikku ette valmistanud! Nii kurjaks tegi. Oleks võinud ju vähemalt eelmisel õhtul teada anda:(

Õnneks olin pidevalt asjade seisust enda jaoks kokkuvõtteid teinud. Hakkasin siis kiirelt peale ja umbes tund aega enne minekut oli ettekanne olemas! Saatsin selle veel kiirelt kaasesitlejale ja oma bossile ja pärast nende heakskiitu läksime kohale. Kolmest teemast oli meie oma teine. Võisin küll istuda, aga täiesti ausalt - käed värisesid küll:D

Inimesed olid sõbralikud ja peaaegu kõigile küsimustele oskasin kohe vastata, sest testimiste käigus oli peaaegu kõik juba katsetatud või välja uuritud. Sain ka kasulikke näpunäiteid ja nõuandeid, mida edasi teha. Tohutult positiivne. Ja pärast oli hea meel, et ise rääkida sain, sest nii sai kõik vajalik öeldud. Loodetavasti järgmisel korral ei tundu enam nii hirmus:D

Seda sama juttu pidin veel täna ka teisele seltskonnale rääkima. Täna oli kõik palju lihtsam, kuigi ma ei tednud, et jälle rääkima pean. Nüüd saan jälle edasi tegutseda, et mõne aja pärast taas teistele kokkuvõtteid teha:)