pühapäev, aprill 09, 2006

Pühapäev...

Hommikul ärkasin vara. Ei, mitte sellepärast, et mul und poleks pühapäeviti, vaid sellepärast, et kell 9.00 pidi algama erakorraline kooriproov. Suurte pingutustega jõudsin mõned minutid enne üheksat MLLMi (sinna, kus meil proovid toimuvad). Kohapeal ilmnes, et ma polnud sugugi kõige unisema välimusega. See tegi ainult headmeelt:)

Enne dirigendi saabumist selgus, et nii mõnigi oli hommikul mõtelnud teha lühikese telefonikõne ja teatada oma puudumisest, aga nii umbes 20 inimest oli sellegipoolest kohal.

Laulsime oma unised hääled lahti ja harjutasime paari laulu. Kõlasime vägagi "hommikuselt".

Mingil ajal peale kümmet teatas dirigent, et täna on majas mingisugune delegatsioon ja nad astuvad ka meie proovist läbi. Mõne aja pärast saabusidki need oodatud inimesed ja me esitasime paar laulu oma repertuaarist. Tundus, et külalistele meeldis. Meile külalised igatahes küll meeldisid:)

Pärast proovi helistas Ly ja küsis, kas ma tahaksin paariks tunniks Miat hoidma tulla. Kuna ma midagi muud pühapäeva sisustamiseks veel välja polnud mõtelnud, olin nõus ja mõne aja pärast läksingi sinna. Miaga on alati nii lahe:D Seekord tegeles ta ahvidega (pani nad kiikuma, magama, luges neile raamatut...), laulis igasuguseid lastelaule (mis tal üllatavalt hästi pähe on jäänud) ja lõpuks jõime tema uuest Pipi-serviisist Kelloggs'i krõbinaid. Ka Erikul oli tore päev: tema käis sõbra sünnipäeval (või oli see sõbranna...) kuskil eriti lahedas mängutoas.