laupäev, aprill 01, 2006

Linnanädalavahetus

Sel nädalavahetusel siis linnas...

Hommikul (umbes 12-ajal) ärkasin ja mõtlesin, et pole paremat viisi laupäeva veetmiseks kui šoppamine.

Panin siis ennast kärmelt valmis ja läksin linna. Kesklinna. Tegelikult Tartu maanteele, kui päris täpne olla: leidsin sealt ükskord laheda riidepoe ja otsustasin seda veel kord külastada.
Tulemus: Eve üliõnnelik oma uute suviste (!) riiete üle.
Sain sealt ka ühed lahedad püksid, mida juba ammu otsinud olen (tegelikult on need täiesti tavalised püksid, aga mulle niiiiiii meeldivad). Nüüd on mul küll värvikirev garderoob.

Pärast käisin ka Rosalindis. Ei, mitte tavalises, vaid Tartu maantee omas. See on palju suurem ja polnud seal kunagi varem käinud! Nüüd on mul ilus põsepuna!

Kokku võttis pisike poekülastus nii palju aega, et tagasi ühikasse jõudsin alles peale viit. Kõht oli ikka jube tühi ja käed põlvini poekottide tassimisest... Ühel hetkel avastasin, et kapi otsas on jube palju mulda ja otsustasin selle korda teha. Ja siis tegin juba teise kapipealse ka. Ja riidekapi ja pesin oma riided ära. Preemiaks tubli töö eest lubasin endale 3 osa Gilmore'i tüdrukuid:D

Ühe ülikavala lahenduse leidsin ka: voodis arvuti kasutamiseks on mul nüüd arvutilaud, mille saab ööseks lihtsalt maha tõsta. See oli vanasti raamaturiiuli riiul, aga ma tahtsin kõrgemat riiulit ja siis jäi üks laud üle. Siiani oli see mu kapi otsas ja kogus mulda, aga nüüd on tal üllas eesmärk.

Karin šoppas ka. Tema tegi seal midagi. Ta oli oma ostude sooritamisel innovatiivne ja andekas. (Karin käskis nii kirjutada!)

Comments

1 Comments:

arvas, et... Blogger Karin

Tore, et sa mu sõna kuulad!
Noorema sõna tulebki ju alati kuulata! :))
Well done!
Aga sa pead tunnistama, et see oli andekas ja innovatiivne!

5/4/06 2:03 PM  

Postita kommentaar

<< Home