reede, märts 03, 2006

Ultra kõnekaart

Mul on nüüd Ultra kõnekaart. Tegelikult suurt vajadust nagu ei olnudki, aga tahtmine oli tohutu. Plaanisin seda juba paar nädalat, aga viimane telefoniarve andis otsustava tõuke. Nüüd on mu EMTi arve tulevikus pisut väiksem (loodetavasti).

Siiamaani olen uue kaardiga ülimalt rahul, sest olen saanud juba mitu positiivset üllatust. Esimene oli see, et ühe stardika asemel sain 2 (kuigi ma seda alles ühikas avastasin), teiseks saan iga päev netist tasuta 5 sõnumit saata ja muidu maksab sõnumi saatmine ka ainult 75 senti ja kolmandaks saan terves Baltikumis rääkida ja sõnumeid saata, mis tähendab seda, et kui ma millalgi Karinile külla peaks minema, saan oma Ultraga seal rääkida ja ei peagi EMTi rahvusvahelist paketti tegema:)

Eve endiselt happy!

Comments

3 Comments:

arvas, et... Blogger Karin

Kui sa Karinile külla tuled?
Millal see veel juhtub?
Ma nagu üle poole aasta juba siin, aga siiamaani pole te küll Riia poole tulema hakanud!

4/3/06 6:43 PM  
arvas, et... Blogger Eve

See on teooria. Praktikani pole veel jõudnud;)

4/3/06 7:46 PM  
arvas, et... Anonymous Anonüümne

rahvusvaheline pakett on EMT's tasuta muideks. ja kõnede vastuvõtt lätis-leedus ka tasuta, kui õiges võrgus oled.

8/4/06 8:11 PM  

Postita kommentaar

<< Home