reede, jaanuar 20, 2006

Kiire neljapäev

Hommik algas tavalise tööpäevana...

Õhtupoole läksin Miat hoidma.
Kui eelmisel aastal üllatas mind see kui kiiresti ta kasvas, siis nüüd õpib ta iga nädalaga järjest rohkem rääkima. See on nii lahe! Sel korral olime temaga ikka mitu tundi kahekesi ja ma sain kohe päris palju targemaks.
Nüüd on tal ka uus lemmiklugu: eelmise lemmiku "Appi-appi..." on nüüd asendanud "Venna lugu" (laul väikese venna uuest hambast) ja kui "Appi-appi" oli plaadi peal ja seda sai lihtsalt kordama panna, siis "Venna lugu" on kassetil... Alguses oli sellega rohkem mässamist, aga nüüd ma tean, et tagasi tuleb kerida täpselt 12 sekundit:D

Pärast tõi Aare mu autoga ühikasse, sest õues oli niiiiiiii külm.

Kui ühikas olin, mõtlesin, et külma tõttu võiks koori minemata jätta, aga siis otsustasin ümber ja läksin ikkagi. Moodsa hilinemisega, aga läksin. Ja pärast oli endal ka hea meel:)

Pärast koori oli plaan lihtsalt ühikasse minna, aga siis helistas mulle Erik ja rääkis, et nad plaanivad väikese istumise teha, et kuna sess on läbi jne.
Läksingi siis õhtul sinna ka...