kolmapäev, jaanuar 11, 2006

Ettevõtte majandusõpetus

Täna oli selle semestri kõige nõmedam eksam- majandus.

Tuleb välja, et proua Venesaarel ja minul on asjadest veidi erinev arusaam: nimelt mina arvan, et kuna see pole erialane aine, ei pea ma seda ka oskama ja kunagi äritegevust alustades otsin nagunii inimesed, kes konkreetselt seda õppinud on ja sellest ka midagi jagavad;
tema mõtleb hoopis, et kõik inimesed siin maamuna peal peavad teadma, misasjad on "rahalehmad", kuidas strateegiliselt planeerida äritegevuse alustamist, millised on strateegilise analüüsi ja millised määramatusega toimetuleku meetodid ja nii edasi, ja nii edasi...

No mina ei teadnud (välja arvatud rahalehmade osa, see oli nii lahe, et jäi iseenesest meelde) ja nüüd ootan laupäeva, millal tulemused teada saab ja järgmist nädalat, kui järeleksam toimub:D

Comments

3 Comments:

arvas, et... Blogger Karin

Majandus...
mmm... ma oleks nagu seda sõna kusagilt kuulnud...
Aaa.. õigus ma õpin ju seda! Järelikult olen mina see inimene, kes su tulevase äritegevuse tööle paneb!
Ja "rahalehmadest" kuulsime ka just täna! Mulle hakkasid ka need elukad meeldima :P

11/1/06 5:31 PM  
arvas, et... Anonymous Anonüümne

See rahalehm tundub siuke huvitav loom olevt, ega sa Eve ei oska ütelda kust neid saada võiks?
Ja palun valgusta meid harimatuid natuke rahalehma anatoomia osas!
Huviga ootama jäädes,

12/1/06 11:04 AM  
arvas, et... Blogger Eve

Rahalehm pole üldse see, mida temast arvata võiks... kahjuks...:D

Telgitaguseid valgustades võin öelda, et nii nimetatakse ettevõtteid, millel on suur turuosa osakaal aeglase kasvutempoga turul.

21/1/06 6:48 PM  

Postita kommentaar

<< Home