teisipäev, september 27, 2005

Mu käed on sinised!



Ilmselt on selle põhjustanud minu arooniakompoti tegemine:D
Eile pärast suurt õppimist (ha-haa!) ei viitsinud enam toas istuda ja mõtlesin, et teen midagi huvitavat. Siis nägin arooniapõõsast, mille küljes oli nii palju marju, et ma kohe ei suutnud vastu panna kiusatusele need ära korjata. Lisaks marjadele oli seal loomulikult ka arvutkalt ämblikke ja muid ebameeldivaid olendeid, aga mina sain oma arooniad sellegipoolest kätte!

Sellega loomulikult asi ei piirdunud: osav kokkaja nagu ma olen (pisike naer:D) mõtlesin, et kui juba marjad korjatud, võiks neist ka kompoti valmis teha. Ei ole vist vaja öeldagi, et sellist asja pole ma elusees varem teinud.

Aga tegelikult kui nüüd tagasi vaadata, pole see kompotitegemine üldsegi raske: ainult mõned asjad tuleb meeles pidada (neid ma siinkohal üles lugema ei hakkaks) ja kuulata, mida kogenumad räägivad.

Nüüd ongi mul käed sinised, küüned rikutud, aga tuju väga hea, sest minu esimene kompott ootab talve!:)