kolmapäev, juuli 20, 2005

Uulu laager


2.-6.juulil toimus Uulus Pärnu praostkonna pühapäevakoolide laager. Nädalavahetuse veetis lastega Heli ja nädala sees oli Karin seal. Mina läksin viimaseks õhtuks.

Kuigi ma polnud seal mingi "asjaline" sai mulle osaks soe vastuvõtt meie oma laste kallistustega:)

Tutvusin kiirelt ka sealsete kasvatajatega ning kuna sel õhtul toimus disko, olid mu käed varsti tööd täis väikestele tüdrukutele patside tegemisega. Leidus ka poisse, kes soengut tahtsid, aga suure nõudluse tõttu jäid poisid Karini ja Heli kätte...

Disko oli niiiiiii armas: niipalju vahvaid lapsi!

Öösel toimus ka ööhäire: õpetajad, kaasarvatud mina peitsid ennast metsa. Seejärel aeti lapsed suure lärmiga üles ja saadeti õpetajaid otsima. Mina olin esimene, kes üles leiti:D Sellegipoolest oli see väga lahe:)

Öösel sain veel paar tundi magada, et hommikul taas tööle rutata. Väga lahe laager oli!