kolmapäev, juuli 20, 2005

Lõpupidu


Selleks, et õigeks ajaks lõpupeole jõuda, otsustasin juuksuri juurde pisut varem kohale minna. Jõudsingi "pisut" varem: 45 min. varem! Sellist asja polnud minuga veel enne juhtunud! Ootasin siis oma järjekorda ja täpselt kell 9 saingi löögile:) Soengu tegemine võttis väga kaua aega. Meik vähem. Sel ajal, kui mulle meiki tehti, jõudsid ka isa-ema ja Karin Tallinnasse, et aktusele minna.

30 minutit enne aktuse algust tehti mulle alles meiki! Seejärel kohendati pisut ka soengut ja 15 min. enne aktuse algust panin jooksujalu salongist minema. Isa andis endast parima Nõmme mäel olevas ummikus ja 10 min. enne aktuse algust olin ühikas riideid vahetamas. 5 min enne algust hakkasime Kariniga läbi kooli saali poole jooksma. Täpselt aktuse alguseks jõudsime saali. Tahtsin minna kohale, mida mu grupikaaslased mulle hoidsid, aga oma suureks üllatuseks nägin ootamatult paremalt lähenemas rektorit oma kambaga! See olevat nende pidulik sissemarss! Püüdisn siis oma metsikut hoogu taltsutada, et mitte otse rektorile sülle prantsatada, ent kuna mu uued kingad olid pisut libedad, tuli välja hoopis naljakas koperdamine:D
Rektor oma igihalja heasoovlikkusega poetas mulle julgustuseks: "Ära nüüd ära ehmata!" Ootasin siis viisakalt kuni targemad mehed olid lavale jõudnud ja jooksin "märkamatult" läbi vahekäigu oma kohale:)

Aktus ise oli suhteliselt lühike: paar kõnet, tunnistused, head soovid teele kaasa ja oligi kõik. Pärast tegime pilte ka.

Hiljem läksime perega koju ja tegime lõpetamise puhul piduliku lõunasöögi. Teel koju käisime Varbola maalinnust vaatamas.