esmaspäev, veebruar 07, 2005

Ooperifantoom


Pea poolteist nädalat tagasi õnnestus mul minna vaatama kauaigatsetud "Ooperifantoomi".Kauaigatsetud just seetõttu, et muusikat olin ma kuulnud, raamatut lugenud (no vähemalt kahte esimest peatükki) ja teiste seletusi kuulanud, aga oma silmaga polnud seni veel näinud.

Kuna läksime kinno suht hilisel ajal, oli peale meie saalis veel 6 inimest ja kuna meie olime esimesed, saime ka parimad kohad:)

Film ise oli lihtsalt võimas! Ma ei suuda välja mõtelda nii palju positiivseid väljendeid, mis annaksid edasi minus tekkinud emotsioone ja ma ei mäleta, et kunagi varem oleksin suutnud nii vaimustunult 2 ja pool tundi ühe koha peal istuda.

Need, kes muusikat armastavad, saavad aru, mis tunne see on, kui suurepärane lugu tekitab kananaha ihule:) Ja mis tunne see on, kui nii kestab 2,5 tundi.

Aga minge vaadake parem ise!
Ooperifantoom.